SEO audit

SEO audit - milleks seda vaja on?

SEO audit

Mida SEOst tavaliselt räägitakse


SEO audit on oluline vahend veebilehe jõudluse ja nähtavuse parandamiseks otsingumootorites, mis aitab tuvastada veebisaidi tehnilised vead, sisustrateegia puudujäägid, märksõnade optimeerimise võimalused ja tagasilinkide profiili puudused.


Aga vaatame lähemalt mida see kõik inimese keeles tähendab.

Kui sind huvitab rohkem kuivem tehniline jutt siis kliki siia

Mida see siis inimese keeles tähendab?

Põhimõtteliselt kujuta endale ette, et sa oled investeerinud hulga raha sellesse, et Internetiavarustes nähtav olla. Tegelikult sa vist ei pea ette kujutama, sest üsna suure tõenäosusega oled sa seda juba teinud seega...

Sul on vinge lehekülg


Lahedad pildid sinu ettevõtmisest, asjalikud teenuste ja toodete kirjeldused ja superpakkumised selleks, et ikka rohkem ja rohkem potentsiaalsetele klientidele kasu tuua.

Õpi hiljem rohkem kuidas häid teenuseid koostada

Wordpress webpage

Aga mida ei ole on kliendid

Sinu lehekülg on üleval olnud juba päris ammu ja vahel harva keegi ikka helistab ja kirjutab ka, aga võiks olla ikka palju rohkem. Tuttav ITi-mees kes lehe üles pani on igati vahva vunts ja on kõik omalt poolt ära teinud. Ei tahaks talle nagu ka kehvasti öelda, aga ei toimi see asi ju ja nii see eluke veereb. Mida siis teha?


NB! Vastus on tegelikult lihtsam kui sa arvad ja selleks on SEO audit.

SEO - Mis see SEO üldse on?

SEO on lühend inglise keelsest väljendist Search Engine Optimization ehk siis maakeeli Otsingu Mootorile Optimeerimine. Eesti keeles võiks lühendiks olla OMO aga ei ole. On SEO, sest nii on.

Siit võid täpsemalt lugeda selle kohta mida me SEOks kutsume
Google Search

Kui sa tahad midagi Internetist teada


Mida sa teed? Sa lähed internetti ja kirjutad sinna mida sa tahad - õige. Teiste sõnadega sa sisestad otsingumootorisse märksõnad selle kohta mida sa saada tahad ja saad vastuse. Ja kuna kõige populaarsem otsingumootor on Google (üle 90% kõigist päringutest kogu maailmas tehakse Google’ile) siis on SEO optimeerimine tegelikult oma leheküljele Google’ile meeldivaks tegemine.

Avasta rohkem Google otsingu kohta

Huvitav fakt:

Google omab 2021. aasta aprillist alates maailma otsingumootorite turuosalusest 92,54%. Google saab üle 5,6 miljardi otsingu päevas. Google'i otsingumootori indeks sisaldab sadu miljardeid veebilehti ja selle suurus on üle 100 000 000 gigabaidi.
(Allikas: Google Search)

Ja veel üks asi mida sa peaksid teadma. Google areneb iga päevaga ja tema eesmärk on tuua sinuni just seda mida sa vajad. Arvestades seda, et mõne sõnalise päringu peale peab ta ära arvama ja välja valima õiged vastused kõigi nende miljonite võimaluste seast siis ei ole selline töö just kergete killast aga seda ta teeb.

Veel üks huvitav fakt:

90,88% umbes 1 miljardist leheküljest ei saa Google'ist üldse liiklust ja 4,5% neist saavad vähem kui 10 külastust kuus.
(Allikas: Google Search)
Huvitav väljakutse

Ühesõnaga SEO optimeerimine on nagu veenaks ühte väga tarka ja tohutu suure mäluga tüüpi soovitama sinu kraami sellele kes midagi sarnast otsib. Mõnes mõttes on väljakutse keeruline, aga mõnes mõttes pole.


Google reeglid

Google käitub reeglite järgi. Need reeglid küll perioodiliselt täiustuvad ja muutuvad aga siiski ta ei ole täiesti ettearvamatu tüüp. Ja nii nagu areneb Google arenevad ka TehisTaibu põhised tööriistad mis võimaldavad päris hästi mõõte ja kaaluda mis Google’ile meeldib.

Õpi rohkem Google reeglite kohta

Google AI

SEO audit

Google Loves U

Kas sinu kodulehekülg Google’ile meeldib


Me mõõdame kas sinu veebilehe struktuur vastab Google ettekujutusele õigesti esitatud informatsioonist. Kas ta saab sellest aru, kas H1, H2, H3 pealkirjad, metakirjeldused, täägid ja pildid on õigesti kirjutatud ja õigel kohal, kas sisu teksti pikkus on tema meelest sobiv, kas seal on kasutatud piisavalt märksõnu mida inimesed otsivad jne jne.

Avasta rohkem Google eelistuste kohta

Huvitav fakt:
Mulle tuleb meelde üks Mo Gawdat'i (Mo was Google X's chief business officer) poolt öeldud lause ühes intervjuus Ühendkuningriigi taskuhäälingusaate "The Diary of a CEO", saatejuhile Steven Bartlett'ile, et kas pole hullumeelne, et me kirjutame oma sisu Internetti niimoodi, et see meeldiks masinale (muidugi viitab ta siin Google’ile). No mõnes mõttes on tal isegi võib olla õigus aga teisest küljest kuidas me muidu Internetist vajaliku üles leiaksime ja kuidas peaks Google meile nendest miljarditest lehekülgedest seda õiget välja sorteerima. Mingid reeglid ju peavad olema.

Ühesõnaga selleks, et sinu sisu Google’ile meeldiks peab see olema kirjutatud teatud viisil. Sisu peab oleme muidugi huvitav ja vajalik, sest kui keegi seda infot lugeda ei taha praagib selle välja ka Google. Aga nii veebilehe kui ka sisu tegemisel tuleb lähtuda sellest mis Google’ile meeldib ja mis mitte.


Ja kuna seda kõike on liiga palju, et üks normaalne ettevõtja kõige sellega oma põhitöö kõrvalt veel tegeleks siis ongi meil olemas selline teenus nagu SEO audit.


Mida SEO audit sulle annab

Audit annab sulle nimekirja sinu leheküljel olevatest probleemidest. Ta mõõdab ära sinu lehekülje erinevad aspektid nagu lehekülje tervise, tagasilinkide arvu, orgaanilise liikluse jne. Seda aruannet saad sa kasutada, et teha korda just need asjad mida ennekõike vaja. Ühesõnaga kui täna sa mõtled ohates, et miks asjad ei tööta siis peale SEO auditit sa tead miks asjad ei tööta.

Miks ei võiks minu ITimees seda kõike ära teha?


Aga võibki ja peabki ainult, et ta ei tea täpselt mida teha. Küsimus ei ole selles, et veebilehte parandada oleks keeruline vaid keeruline on teada täpselt mida oleks vaja teha. Kuna erinevaid parameetreid on palju siis on hea kui tal on ees auditi käigus koostatud konkreetne nimekiri mida täpselt teha. Ükski inimene ei suuda käsitsi lehekülge üle käies saada sellist ülevaadet nagu seda teeb TehisTaip oma surematu potentsiaaliga.


Ja seda teeme meie.


Ja veel üks asi, kui muidu oled sa tavaliselt sunnitud uskuma seda mida sinu ITimees räägib, sest ega sa temaga vaielda ikka ei oska küll, siis SEO auditit tellides on jäme ots äkki sinu käes. Sul on näpuvahel dokument kus on kirjas, mida tuleb teha ja see on kirjutatud tema (ITimehe) keeles ja niimoodi, et sinagi saad seda vaadates põhimõtteliselt aru mis toimub. Selline audit annab sulle ennenägematu võimu nii oma ITimehe kui ka oma veebilehe üle mida sul enne ei olnud.


Ühesõnaga optimeeri oma potentsiaal veebis ja lase oma kodulehekülg üle vaadata nii, et ta ei oleks enam lihtsalt ilus ja olemas vaid, et kliendid teda otsides üles leiaksid ja sinu käest ostma hakkaksid.

SEO audit koosneb kolmest peamisest osast.

Tehniline audit

Annab sulle täpselt teada millised on sinu veebilehe tehnilised vead, kus need on ja kuidas neid parandada.

Sisu audit

Näitab ära kui kvaliteetne on Google arvates sinu veebilehel olev sisu ja kuidas seda paremaks muuta.

Backlink audit

Näitab kui paljud teised sind Internetis soovitavad. Google lähtub loogikast, mida rohkem soovitajaid seda vajalikum sisu.

Google Challenge
Google ads

Ma võiksin ju lihtsalt reklaami teha!


Tõsi reklaami võiksid sa teha küll ja isegi peaksid aga sa pead arvestama, et reklaamist tuleb sulle kliente ainult siis kui kampaania käib. Kohe kui sa reklaami avaldamise eest enam ei maksa on klientide juurdevool lõppenud. Ühesõnaga reklaami puhul tuleb maksta nii reklaami tootmise kui hilisema näitamise eest.


SEO puhul on samuti kulud aga peale nö. tootmiskulutuste tegemist töötab hea SEO ilma rahata edasi aastaid. Ühesõnaga SEO auditi tegemine maksab ja veebilehe parandamine ja sisu tegemine võtab aega ja raha aga näitamise eest sa enam ei maksa.


Peale selle on vana tõsiasi see, et reklaamist on inimesed tihti väsinud, nad ei usalda seda, sest tihti määritakse pähe asju mida ei ole vaja. Kui tihti oled sa ise reklaami vältides vajalikku infot üritanud otsida ja selline probleem on paljudel.


Ühesõnaga võrreldes reklaamiga on otsingutulemustest tulenev külastus suurema väärtusega, sest on inimeste silmis usaldusväärsem kui reklaam.


Õige strateegia kõige kiiremaks klientide saamiseks võiks olla järgmine: teha reklaami samal ajal kui tegeleda SEO küsimustega. Reklaam toob külastajaid kohe ja tõstab käivet samal ajal kui SEO hakkab tööle pisut hiljem aga annab tulemusi aastaid.

Avasta rohkem Google Adwords'i kohta

Aga mida siis nüüd ikkagi teha?

Hea küsimus, alustama peab algusest.

Kui sul on juba veebileht

Kui sul on juba on olemas äri ja veebileht siis on esimese asjana mõistlik vaadata üle mis seisus need on. Milline on sinu olemasoleva veebilehe tehniline seisukord. Kui hästi on kirjutatud sinu veebilehe sisu. Kui palju on sul Internetis soovitajaid ehk siis backlinke. Peale sellist SEO auditit on sul olemas konkreetne tagasiside mis seisus sa oled ja konkreetne tegevusplaan kuidas edasi liikuda.

Kui sa alles soovid veebilehte luua

Kui sa alles soovid alustada oma ettevõtet või luua uut veebilehte siis on ka siin abi kõigepealt sellest, et teha selgeks mis on sinu poolt pakutav toode või teenus, kui palju inimesed seda veebist otsivad, kuidas nad seda otsivad, milliseid märksõnu ja otsingufraase nad otsimiseks kasutavad. Kui palju selliseid päringuid tehakse, kes on sinu peamised konkurendid, kuidas nemad endale kliente leiavad. See kõik annab sulle konkreetse pildi oma äriidee kohta ja võimaluse seada eesmärke ja planeerida tegevust nendeni jõudmiseks.

Kohe

Esimene asi

Anna meile teada oma soovist kasutades allpool olevat linki.

Siis

Me võtame sinuga ühendust ja lepime kokku konsultatsiooni aja.

Konsultatsioon

Sina räägid meile oma plaanidest ja unistustest.

Meie kuulame sind ära ja soovitame kuidas nendeni jõuda. (konsultatsioon on tasuta)

Otsus

Lepime kokku ...

... edasistes sammudes.

Audit

Teeme sulle valitud auditi(d).

Presentatsioon

Sina kuulad meid ära ja küsid nii palju kui jaksad.

Teeme sulle teatavaks auditi tulemused ja soovitame tegevuskava edasiseks. (tavapärane presentatsioon on tasuta)

Hei, aga räägime rahast ka!

Mis see kõik mulle maksma läheb?

Suurepärane küsimus. Meie eesmärk on muuta SEO audit taskukohaseks ja arusaadavaks. Esimene audit sisaldab tasuta konsultatsiooni enne auditit (selleks, et veenduda sa tegelikult vajad) ja tasuta konsultatsiooni pärast auditit (selleks, et sa saaksid täpselt aru, mida sellega teha)

Aga vaata meie soodsaid hindu ise. Hinnad ei sisalda KMi.

Baas SEO audit

490

/ alates
  • Ettevõtetele, kes vajavad kiiret kontrolli ja viivitamatuid parandusi.
  • Sisaldab 5 aruannet
  • PDF-aruanne + põhiprobleemide kokkuvõte ja kiired parandused.
  • Tööaeg orienteeruvalt: 3-5 päeva

Konkurentide SEO võrdlusaudit

790

/ alates
  • Ettevõtetele mis keskenduvad konkurentide edestamisele.
  • Sisaldab 7 aruannet
  • Konkurendi võrdlusanalüüs + ülevaade probleemidest ja võimalustest.
  • Tööaeg orienteeruvalt: 5-7 päeva

Täielik SEO audit

1290

/ alates
  • Ettevõtted kes soovivad täielikku SEO optimeerimist ja konkurentide strateegiat.
  • Sisaldab 16 aruannet 
  • Täielik SEO strateegia ja prioriteetne tegevuskava.
  • Tööaeg orienteeruvalt: 7-10 päeva

90,88% lehekülgedest Internetis, ei saa mingit liiklust.

Ära ole nagu nemad, võta ühendust juba täna!

Do Something Great neon sign

Missioon 

Meie missiooniks on aidata ettevõtetel kasvada muutes tänapäevased keerulised tööriistad lihtsaks ja arusaadavaks.

two person standing on gray tile paving

Väärtused 

Me tagame, et meie töö on alati kõrgeima standardiga mõistes samas, et klient ei pruugi alati vajada kõike. Alustama peab algusest.

Our team @Opaa

Meeskond 

Me hindame koostööd ja avatud suhtumist mis võimaldab meil üheskoos saavutada suurepäraseid tulemusi.

Meie kliendid

Join the Ranks of Successful Businesses